Laat van je horen in de Warnsveldwinkel

Op woensdag 10 april opent Dorpsraad Warnsveld de pop-up Warnsveldwinkel. Er is niks te koop. De winkel is bedoeld om Warnsvelders de gelegenheid te geven om aan de hand van vragen met de Dorpsraad en elkaar in gesprek te gaan over ons mooie dorp. Waarom wonen we er zo graag? Hoe kunnen we het nog mooier en beter maken? Ook kan je kennismaken met Warnsveldse verenigingen en organisaties. Vertegenwoordigers van politieke partijen in de gemeente Zutphen zijn present, zij vertellen wat zij doen voor Warnsveld, en komen naar ons luisteren. Dus heb je ideeën voor je straat, buurt, of het dorp? Ben je op zoek naar een club om vrijwilligerswerk te doen? Kom dan langs in de Warnsveldwinkel, Dreiumme 15 in Warnsveld. Om je te helpen het dorp fleurig te maken, krijg je een zakje bijenbloemenzaad cadeau als je langskomt! Aan de kinderen is ook gedacht: zij kunnen een kleurplaat mooi maken. Tot ziens in de Warnsveldwinkel!

De openingstijden van de winkel zijn:
Woensdag 10 april 10.00 – 12.00
Vrijdag 12 april 15.00 -17.00
Zaterdag 13 april 10.00 – 14.00
Woensdag 17 april 10.00 – 12.00
Vrijdag 19 april 15.00 – 17.00
Zaterdag 20 april 10.00 – 14.00

Heeft jouw organisatie geen uitnodiging gehad om jezelf te presenteren in de Warnsveldwinkel? Het kan zijn dat de gegevens niet of niet correct bij ons bekend zijn. Stuur een mail naar info@dorpsraadwarnsveld.nl, dan zetten we je op de lijst en ontvang je voortaan informatie over de plannen van de Dorpsraad.

Het logo van de Dorpsraad is gebaseerd op het wapen van de gemeente Warnsveld. Hierop was de god Warns in een groen veld te zien. "Van sinopel beladen met eenen naakten, omgorden, gebaarden en gevleugelden linkszienden afgod, in elke hand eene slang houdende, alles van zilver, staande op een liggend rad van goud" was de omschrijving in 1852

Copyright © 2024 Dorpsraad Warnsveld. Website ontwerp door Berendsen Media en realisatie door Berendsen Development